სასწავლო გეგმა( თემატური ერთეული)
2018–2019 სასწავლო წელი
I-II სემესტრი
|
|
მასწავლებელი
|
დალი ჭიჭინაძე
|
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
|
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები--ბუნებისმეტყველება
|
კლასი
|
I
|
საათების რაოდენობა (წლიური)
|
64 საათი (აქედან 6 სარეზერვო)
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
სხეულები
და მოვლენები
|
რიცხვი
|
|
1.
გავიცნოთ ერთმანეთი
2.
ჩემი სამუშაო რვეული
3.
ჩემი საკლასო ოთახი
4.
ჩემი სკოლა (გაკვეთილი ექსკურსია)
5.
ჩემი სკოლა (გაგრძელება)
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
18.09
21.09
2.10
5.10
9.10
|
||
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
გავიცნოთ ბავშვები, გავაცნოთ მათ ერთმანეთი, კლასში შევქმნათ მეგობრული
გარემო შემდგომი თანამშრომლობისათვის. I.8 (1,5)
ბავშვები გაეცნონ სახელმძღვანელოს – „ჩვენი გარემო“ და მის პერსონაჟებს–
ხუთკუნჭულასა და ჭიანჭველას; რუბრიკების პირობით ნიშნებს.
მოსწავლეებში გაუცხოების გრძნობის დაძლევა, საკლასო ოთახის გაცნობა და
საკუთარ სახლთან მიმსგავსებისა და განსხვავების დანახვა I.3 (1,3)
სკოლის შენობის გაცნობა, საკლასო ოთახის, როგორც სკოლის შემადგენელი
ნაწილის აღქმა. სკოლაში სწორად ქცევის წესების ელემენტების შესწავლა. I.3
(1,2,3) I.8 (1,2)
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
.ბუკი,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
დამოუკიდებელი სამუშაო;
საკლასო
სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø გაეცნოს თანაკლასელებს;
Ø გაუცხოების
გრძნობის დაძლევა, საკლასო ოთახის გაცნობა და საკუთარ სახლთან მიმსგავსებისა და განსხვავების
დანახვა;
Ø სკოლის შენობის გაცნობა,
საკლასო ოთახის, როგორც სკოლის შემადგენელი ნაწილის აღქმა. სკოლაში სწორად ქცევის
წესების ელემენტების შესწავლა;
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
ადამიანი
და გარემო
|
რიცხვი
|
|
1.
სკოლის ეზო და ქუჩა (გაკვეთილი ექსკურსია)
2.
სკოლის ეზო და ქუჩა
3.
პირადი ნივთები
4.
დავიბანოთ ხელ–პირი, გავიწმინდოთ კბილები.
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
12.10
16.10
19.10
23.10
|
||
2სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
სკოლის დათვალიერების შედეგად მიღებული ინფორმაციის განმტკიცება ლოკალური
გარემოს უკეთ შეწავლის მიზნით. I.3 (1,2,3) I.8 (1,2)
გავაცნოთ ბავშვებს სკოლის ტერიტორია და ახლომდებარე გარემო, ვასწავლოთ
ორიენტირება. გზაზე მოძრაობის წესების ელემენტარული გაცნობა. I.7 (1,)
სკოლის მიდამოს დათვალიერებისა და გაცნობის შედეგად მიღებული ინფორმაციის
განმტკიცება გარემოს უკეთ შესწავლის მიზნით. I.4 (1,3)
გავაცნოთ პირადი სასწავლო და საყოფაცხოვრებო ნივთები და მათი დანიშნულება.
I.7 (3)
დავეხმაროთ ბავშვებს გაიზიარონ ჰიგიენური პროცედურების
კბილების გაწმენდის და ხელ–პირის დაბანის აუცილებლობა; ვასწავლოთ სწორად გაიწმინდონ
კბილები და დაიბანონ ხელები. I.7 (5)
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
.ბუკი,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
საკლასო
სამუშაო;
დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
სხვადასხვა
ნივთები
|
რიცხვი
|
|
1.
ფერი და ფორმა
2.
დიდი და პატარა პინგვინები
3.
ამოიცანი ფიგურები
4.
სახიფათო ნივთები
5.
კომპიუტერი
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
26.10
30.10
2.11
6.11
9.11
|
||
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
ვასწავლოთ ძირითადი ფერებისა და ფორმების ამოცნობა
და დასახელება. ვავარჯიშოთ ტერმინებზე: ზემოთ, ქვემოთ. I.1 (3) I.4 (1)
ვასწავლოთ საგნების შედარება ზომისა და სიმაღლის მიხედვით.
I.3(1)
განვუმტკიცოთ ცოდნა შესწავლილი ფორმებისა და ფერების
შესახებ. I.6 (2)
ბავშვებმა დაინახონ პოტენციური საშიშროება, რომელიც
მომდინარეობს „სახიფათო“ საყოფაცხოვრებო ნივთებიდან. გავაცნობიეროთ სხვადასხვა ტიპის
სახიფათო ნივთებთან ურთიერთობის უსაფრთხოების მთავარი მოთხოვნები. I.3 (3)
მივაწოდოთ პირველდაწყებითი ცნობები კომპიუტერის შესახებ,
ზოგადად გავაცნოთ მისი ფუნქციები და უსაფრთხო მოხმარების წესები. I.7 (6)
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
.ბუკი,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
დამოუკიდებელი სამუშაო;
საკლასო
სამუშაო.
|
|||
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
ფოთლები
|
რიცხვი
|
|
1.
ფოთლები
2.
ფოთლების კვლევა
3.
წიწვები და გირჩები
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
13.11
16.11
20.11
|
||
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
განაგრძონ ბუნებრივი ობიექტების შეცნობა; განასხვავონ
გავრცელებული ხეების ფოთლები. I.6 (1,2,3)
განვაგრძოთ ბუნებრივი ობიექტების შეცნობა კვლევის
გზით. I.6 (1,2,3)
გავაცნოთ ბავშვებს
წიწვოვანი მცენარეები, წარმოვაჩინოთ მათი სილამაზე; ვასწავლოთ ფიჭვისა და ნაძვის
გარჩევა გარეგნულად. I.6 (1,2,3)
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
სხვადასხვა ხის ფოთლები,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
საკლასო
სამუშაო;
დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø ბუნებრივი ობიექტების შეცნობა, განასხვავოს
გავრცელებული ხეების ფოთლები.
Ø ბუნებრივი ობიექტების შეცნობა კვლევის გზით.
Ø წიწვოვანი მცენარეების გარჩევა, წარმოაჩინოს მათი სილამაზე,
ვასწავლოთ ფიჭვისა და ნაძვის გარჩევა გარეგნულად.
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
არაცოცხალი
ბუნება
|
რიცხვი
|
|
1.
მზე
2.
ღრუბლები
3.
მთვარე
4.
ვარსკვლავები
5.
ცისარტყელა
6.
ცისარტყელას ფერები
7.
ქვები (გაკვეთილი ექსკურსია)
8.
ქვები (გაგრძელება)
9.რბილი
და მაგარი
10.
როგორ ჩნდება ნაგავი?
11.სად
წავიღოთ ნაგავი?
12.
შესაფუთი მასალის დახარისხება
და გამოყენება
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
27.11
30.11
4.12
7.12
11.12
14.12
18.12
21.12
25.12
|
||
2 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
დავაზუსტოთ მოსწავლეთა ცოდნა დღისა და ღამის შესახებ, მივაწოდოთ ელემენტარული ცნობები მზისა და ღრუბლების შესახებ; განუვითაროთ წარმოდგენები საგნის ფორმისა და ზომის შესახებ; მოსწავლეებს დავაწყებინოთ ელემენტარული მოდელირება. I.5 (1,2,3)
მივაწოდოთ ელემენტარული ცნობები ღრუბლების შესახებ,
განვუვითაროთ წარმოდგენები საგნის ფორმის შესახებ; მოსწავლეებს დავაწყებინოთ აპლიკაცია–მოდელების
დამოუკიდებლად დამზადება. I.5 (1,2,3)
მივაწოდოთ ელემენტარული ცნობები მთვარის შესახებ,
განვუვითაროთ წარმოდგენები საგნების ფორმების შესახებ; განვაგრძოთ ბუნებრივი ობიექტების
შესწავლა და ელემენტარული მოდელირება. I.5 (1,2,3)
მივაწოდოთ ელემენტარული ცნობები ვარსკვლავების შესახებ,
განვუვითაროთ წარმოდგენები საგნების ფორმისა და ზომის შესახებ; განვაგრძოთ ბუნებრივი
ობიექტების შესწავლა. I.5 (1,2,3)
ილუსტრაციაზე დააკვირდეს ცისარტყელას, გაეცნოს ცისარტყელას
ფერებს, მათ თანმიმდევრობას. I.5 (1,2,3)
შესწავლილი ცისარტყელას ფერებისა და მათი თანმიმდევრობის
ათვისების შემოწმება I.6 (1,2,3 )
გავაცნოთ ბავშვებს ქვები, შევაგროვებინოთ ქვის ნიმუშები;
განვაგრძოთ ბუნებრივი ობიექტების შესწავლა. I.6 (1,2,3)
ექსკურსიის დროს შეგროვილი ქვის დახარისხება ზომისა
და ფორმის მიხედვით. I.6 (1,2 ,3
მოსწავლე შეძლებს: კვლევის გზით რბილი და მაგარი საგნების
გარჩევას
I.8
საყოფაცხოვრებო ნარჩენების სწორად განთავსებას
I.8
სისუფთავის შენარჩუნებასა და დაცვას I.8
ნაგვის დახარისხებასა და გამოყენებული პროდუქტების
შესაფუთი მასალიდან სხვადასხვა ნამუშევრის დამზადებას.I.8
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
სხვადასხვა ზომისა და ფორმის ქვები;
მაკრატელი,
წერო
ფერადი ფურცლები,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
დამოუკიდებელი სამუშაო;
საკლასო
სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø
საუბარი დღისა და ღამის შესახებ, მზისა და ღრუბლების შესახებ; სხვადასხვა საგნის ფორმისა და ზომის შესახებ; დაიწყოს
ელემენტარული მოდელირება;
Ø
ისაუბროს საგნის ფორმის შესახებ; შეასრულოს აპლიკაცია–მოდელების დამოუკიდებლად
დამზადება;
Ø
ისაუბროს მთვარის შესახებ;
Ø
ისაუბროს ვარსკვლავების
შესახებ;
Ø
ილუსტრაციაზე დააკვირდეს
ცისარტყელას, გაეცნოს ცისარტყელას ფერებს, მათ თანმიმდევრობას;
Ø
შესწავლილი ცისარტყელას
ფერებისა და მათი თანმიმდევრობის ათვისება;
Ø
განასხვავოს სხვადასხვა ქვები, შეაგროვოს
ქვის ნიმუშები; ბუნებრივი ობიექტების შესწავლა;
Ø
ექსკურსიის დროს შეგროვილი
ქვის დახარისხება ზომისა და ფორმის მიხედვით;
Ø კვლევის გზით რბილი და მაგარი საგნების გარჩევას;
Ø
საყოფაცხოვრებო ნარჩენების სწორად განთავსებას;
Ø სისუფთავის შენარჩუნებასა და დაცვას;
Ø ნაგვის დახარისხებასა და გამოყენებული პროდუქტების შესაფუთი
მასალიდან სხვადასხვა ნამუშევრის დამზადებას.
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
მე და ჩემი სხეული
|
შენიშვნა
|
|
1.
როგორი ვარ მე?
2.
სხეულის ნაწილები
3.
ხუთი შეგრძნება
4.
ვხედავთ თვალებით
5.
შოკოლადი
6.
თაფლი და გოზინაყი
7.
გვესმის ყურით
8.
ვეხებით კანით
9.
მოძრავი და უძრავი სხეულები
10.საგზაო
მოძრაობის
წესები
11.განვლილი
მასალის გამეორება
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
|
||
1 სთ
2
სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1 სთ
|
საკუთარი თავისა და ერთმანეთის აღწერასI.2
ადამიანის სხეულის ნაწილების ამოცნობას.I.2
შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობის შეცნობას.I.1
შეიცნობს თვალის მნიშვნელობას, შეძლებს მხედველობასთან
დაკავშირებული ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვას.I.7
შეიცნობს და განამტკიცებს გემოსა და ყნოსვის ორგანოების
მნიშვნელობას I.1
ენის მნიშვნელობის განმტკიცებას, თაფლის გაცნობას.I.1
გააცნობიეროს ყურის მნიშვნელობაI.1
კანის მნიშვნელობის გაცნობიერებასI.1
მოძრავი და უძრავი სხეულების ამოცნობასI.1
განამტკიცოს და ამოიცნოს უსაფრთხოების ძირითადი წესებიI.3
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
საკლასო
სამუშაო;
დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø საკუთარი თავისა და ერთმანეთის აღწერა;
Ø ადამიანის სხეულის ნაწილების ამოცნობა;
Ø შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობის შეცნობა;
Ø შეიცნობს თვალის მნიშვნელობას, შეძლებს მხედველობასთან
დაკავშირებული ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვა;
Ø გემოსა და
ყნოსვის ორგანოების მნიშვნელობა;
Ø ენის მნიშვნელობის განმტკიცება;
Ø გააცნობიეროს ყურის მნიშვნელობა;
Ø კანის მნიშვნელობის გაცნობიერება;
Ø მოძრავი და უძრავი სხეულების ამოცნობა;
Ø განამტკიცოს და ამოიცნოს უსაფრთხოების ძირითადი წესები.
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
ცოცხალი და არაცოცხალი
|
რიცხვი
|
|
1.
ამინდი
2.
თოვლი და ყინული
3.
ფიფქები
4.
ცოცხალი და არაცოცხალი
5.
ბუნებაში არსებული და
ადამიანის მიერ დამზადებული
6.
მცენარეები
7.
ცხოველები
8.
ცხოველთა მოძრაობა
9.
მწერები
10.
თევზები
11.
ფრინველები
12.შინაური
და გარეული ცხოველები
13. განვლილი მასალის გამეორება
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
|
||
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
ამინდის ცნების გააზრება I.6
გააცნობიეროს წყლის თვისებებიI.6
გამადიდებელი შუშის გამოყენებით ფიფქებზე დაკვირვებასI.6
ცოცხალსა და არაცოცხალს შორის განსხვავების დანახვასI.2 I.3
ბუნებრივი და ხელოვნური საგნების ამოცნობასI.3
მცენარეთა ამოცნობასა და გარჩევასI.2 I.3
ცხოველთა მრავალფეროვნების გაცნობას, უსაფრთხოებისა
და ჰიგიენის წესების დაცვას.I.2 I.3
გაეცნოს ცხოველთა მოძრაობის სხვადასხვაგვარობასI.3
მწერების მრავალფეროვნების გაცნობასI.2 I.3
თევზების მრავალფეროვნების გაცნობასI.2 I.3
ფრინველების მრავალფეროვნების გაცნობასI.2 I.3
შინაური და გარეული ცხოველების გაცნობასI.2 I.3
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
დამოუკიდებელი სამუშაო;
საკლასო
სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø გააცნობიეროს წყლის თვისებები;
Ø გამადიდებელი შუშის გამოყენებით ფიფქებზე დაკვირვება;
Ø ამინდის ცნების გააზრება;
Ø ცოცხალსა და არაცოცხალს შორის განსხვავების დანახვა;
Ø ბუნებრივი და ხელოვნური საგნების ამოცნობა;
Ø მცენარეთა ამოცნობა და გარჩევა;
Ø ცხოველთა მრავალფეროვნების გაცნობა, უსაფრთხოებისა
და ჰიგიენის წესების დაცვა;
Ø მწერების მრავალფეროვნების გაცნობა;
Ø თევზების მრავალფეროვნების გაცნობა;
Ø ფრინველების მრავალფეროვნების გაცნობა;
Ø შინაური და გარეული ცხოველების გარჩევა;
|
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
ხილი
და ბოსტნეული, დრო
|
შენიშვნა
|
|
1.
ხილია თუ ბოსტნეული?
2.
რატომ უნდა მივირთვათ
ხილი და ბოსტნეული?
3.
დრო
4.
კვირის დღეები
5.
განვლილი მასალის გამეორებას
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
|
||
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
( 7 სთ რეზერვი)
|
ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევასI.2 I.3
ვიტამინებისა და მატი მნიშვნელობის გაცნობას ადამიანის
ჯანმრთელობისათვისI.2 I.3
შეითვისოს რა არის ახლანდელი, წარსული და მომავალი
I.5
კვირის დღეების თანმიმდევრობით ჩამოთვლაI.5
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ილუსტრაციების გაფერადება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
თამაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
როლური თამაში;
დაკვირვება.
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
ბუკი,
ძირითადი სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული,
კალამი,
ფანქრები,
დაფა,
ცარცი,
ფორმატები,
დისკი,
პროექტორი,
მარკერი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი შეფასება
ზეპირი გამოკითხვა;
დამოუკიდებელი სამუშაო;
საკლასო
სამუშაო.
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
მოსწავლეს შეუძლია:
Ø ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევა;
Ø ვიტამინებისა და მატი მნიშვნელობის გაცნობა ადამიანის
ჯანმრთელობისათვის;
Ø შეითვისოს რა არის ახლანდელი, წარსული და მომავალი;
Ø კვირის დღეების თანმიმდევრობით ჩამოთვლა.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий