სასწავლო გეგმა. სპორტი
2018–2019 სასწავლო წელი
I-II სემესტრი
|
|
მასწავლებელი
|
დალი ჭიჭინაძე
|
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
|
სპორტი
|
კლასი
|
I
|
საათების რაოდენობა (წლიური)
|
97
|
|
||||
თემატური ერთეული
|
საათების
რაოდენობა
|
|
რიცხვი
|
|
პირადი ჰიგიენა და დღის რეჟიმი
ჯანსაღი
კვება
სპორტული აქტივობები
·
მწკრივში მოწყობა
·
მარჯვენა-მარცხენა
·
მწკრივში სირბილი
II
·
გამამხნევებელი ვარჯიშები
·
ვარჯიშები სიმაღლეში ზრდისთვის (გაწელვები)
·
ფიზიკური დატვირთვები
·
ტანვარჯიშული ვარჯიშები (სახტუნაოთი, სატანვარჯიშო რგილით, დიდი ბურთით)
·
ვარჯიშები (მძლეოსნობა ფეხბურთი,ხელბურთი)
·
სახალისო გაკვეთილები სპორტში(სპორტული შეჯიბრებები)
|
თემატური
ერთეულის მიზანი
|
|
||
6 სთ
5სთ
5 სთ
5 სთ
5 სთ
10 სთ
12სთ
12სთ
10 სთ
15 სთ
10სთ
|
პირადი ჰიგიენის
დაცვა.
სპ.1.1.gaacnobierოs piradi higienis wesebis codnis aucilebloba sisufTavis dacvisa da
janmrTelobis gansamtkiceblad;
gamoumuSavdeba
dRis
reJimis
dadegmvis
Cveva.
ჯანსაღი კვება
და კვების რეჟიმი.
სპ.1.1 gaigos ra aris jansaRi kveba, rogoria swori kvebis rejimi;
gamoumuSavdeba
jansaRi
kvebis
Cveva.
დისტანციის დაცვა,
ხაზზე გასწორება
სპ.I.1. მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს ჯანმრთელობა, როგორც საზოგადოებაში წარმატებული არსებობის ერთ-ერთი
საწინდარი.
ორიენტაციის უნარი
სპ.I.2.
მოსწავლეს ფიზიკური აქტივობისას შეუძლია წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი
მოძრაობითი უნარ-ჩვევები (გადაადგილება, მანიპულირება, წონასწორობის შენარჩუნება).
უსაფრთხო
სირბილი, წელში გამართვა, დისტანციის დაცვა
სპ.I.4. ფიზიკურ
აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს ისეთი სასიცოცხლოდ
მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების მიღება,
მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.
აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას, ამზადებს ბავშვებს
ფიზიკური დატვირთვებისთვის
წელავს კუნთებს , ეხმარება ბავშვს სიმაღლეში
ზრდაში.
სპ.I.3. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ფიზიკურ აქტივობებში,
რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობა.
ამზადებს ბავშვებს ფიზიკური დატვირთვებისთვის
წელავს კუნთებს , ეხმარება ბავშვს სიმაღლეში
ზრდაში.
სპ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ფიზიკურ აქტივობებში, რომლებიც
აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობა.
აძლიერებს კუნთებს, ძვლებს, აუმჯობესებს ფიზიკურ
აქტივობებს, აძლიერებს ნებისყოფას.
სპ.I.3. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ფიზიკურ აქტივობებში,
რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობა.
განუვითარებს
ბავშვებს მოძრაობით ჩვევებსა და მოქნილობას, უნვითარებს მოძრაობის ნატიფ მოტორიკას.
სპ. 1.3. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივად ისწავლოს პლასტიკური და
მოქნილი მოძრაობების შესრულება.
ფეხბურთისა და ხელბურთის საწყსი ეტაპების შესწავლა.სისწრაფისა და გამძლეობის
განვითარება.
სპ.I.3. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ფიზიკურ აქტივობებში,
რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობა.
განავითაროს უმეტესი
სპორტული უნარები, სისწრაფე,მოხერხებულობა,
გუნდურობა, აზროვნება,მხარდაჭერა.
სპ.I.4. ს.პ.I.5. ფიზიკურ
აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს სასიცოცხლოდ
მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები.
|
|||
მეთოდები/ სტრატეგიები/
აქტივობები
|
ინდივიდუალური, წყვილებში
და ჯგუფებში
|
|||
სასწავლო რესურსები
|
სახტუნაო, სატანვარჯიშო რგოლი, კალათბურთის და ფეხბურთის ბურთი.
|
|||
შეფასების ტიპი და კომპონენტები
|
განმავითარებელი
|
|||
თემატური ერთეულის
შეფასების კრიტერიუმები
|
ნორმატივების ჩაბარება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий